הגדלת חזה מחירים | כמה עולה הגדלת חזה? | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

 הגדלת חזה מחירים

ניתוח הגדלת חזה הוא אחד הניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר מבין מגוון הניתוחים הפלסטיים הנערכים בארץ מידי יום, אך יחד עם זאת, טווח המחירים הממוצע לניתוח הגדלת חזה גבוה מאוד ונע בין 14,000 ש"ח ל- 25,000 ש"ח ויותר. מדוע גובים מנתחים פלסטיים המבצעים ניתוח הגדלת חזה מחירים גבוהים כל כך? ממה נובע ההבדל במחירים שגובים המנתחים? והאם ההפרש הגבוה אכן מוצדק?

 
הפרמטרים המשפיעים על מחיר ניתוח הגדלת חזההגדלת חזה מחירים

מוניטין המנתח
כיום רשומים מעל 150 מנתחים פלסטיים בארץ - חלקם חברים באיגוד הפלסטיקאים הישראלי וחלקם לא, חלקם בעלי ניסיון רב וחלקם עדיין צעירים, חלקם צברו שם ומוניטין וחלקם עדיין בונים עצמם, חלקם אשפים ביחסי ציבור ואחרים צנועים יותר. כל מנתח קובע לעצמו את המחיר לניתוח הגדלת חזה בהתאם לראות עיניו, אולם מחיר גבוה אינו בהכרח ערובה לתוצאה. לפני שתחליטי מי הרופא שאת רוצה שינתח אותך אני ממליצה לך לבדוק היטב את ניסיון המנתח, לראות תמונות לפני ואחרי של ניתוחים שביצע ולהתייעץ עם חברות שכבר עברו ניתוחים ולא להסתמך רק על פרסומים, כאלו ואחרים.

סוג ההרדמה
ניתוחי חזה יכולים להתבצע בהרדמה מקומית עם טשטוש עמוק או בהרדמה מלאה. לכל הרדמה עלויות אחרות. בכל מקרה, במהלך כל הניתוח נוכח בחדר, בנוסף למנתח, גם רופא מרדים שעלותו נקבעת לפי שעות ניתוח. ככל שהניתוח ארוך יותר עלותו גבוהה יותר.

חדר ניתוח
קיימים סוגים שונים של בתי חולים בארץ: בתי חולים ממלכתיים ציבוריים, בתי חולים פרטיים ומרכזים רפואיים שונים. כדי לבצע ניתוח שוכר המנתח חדר ניתוח במחיר ממוצע שנע בין 2,500 ש"ח ל- 4,000 ש"ח לשעת ניתוח. בנוסף ישנה עלות של הצוות המלווה (מרדים ואחיות) העובדים יחד עם המנתח ועלותם נקבעת לפי שעת עבודה, כשבדרך כלל ניתוח הגדלת חזה עורך בין שעה לשעתיים (מרגע כניסה לחדר הניתוח).  

סוגי שתלים
קיים מבחר גדול מאוד של סוגי שתלים לניתוח הגדלת חזה המיובא ממדינות שונות, כגון: ארה"ב, צרפת וברזיל. השתלים נבדלים בצורה (עגולה או אנטומית - בצורת אגס), בגודל (קוטר, גובה ונפח), בסוג המילוי (מי מלח או שתלי סיליקון) ובפני השטח (חלק או מחוספס). המחיר הממוצע לשתלים רגילים איכותיים עומד על כ- 4,000 ש”ח (אם כי ניתן למצוא שתלים בטווח מחירים של בין 2,000 ש"ח לשתלים זולים מחברות פחות מוכרות ועד ל- 8,000 ש"ח לשתלים אנטומיים של חברות מוכרות ואמינות יותר).

עלות אשפוז
בהתאם למורכבות הניתוח, סוג ההרדמה ואופן התאוששות המנותחת יקבע אם יש צורך באשפוז יומי בלבד או באשפוז לילי, לצורך מעקב של הצוות הרפואי. בדרך כלל בניתוח הגדלת חזה רגיל, ללא סיבוכים, מספיק אשפוז יומי וכשש שעות לאחר ההתאוששות ניתן להשתחרר הביתה. עלות האשפוז תלויה כמובן בסוג האשפוז ויכולה לנוע בין 500 ש"ח לאשפוז יומי ועד ל- 2,000 ש”ח ויותר לאשפוז לילי.

לסיכום
למרות שניתן לראות כי לניתוח הגדלת חזה מחיר הנקבע ממספר גורמים, המשתנים ממנותחת אחת לשנייה, הגורמים העיקריים שקובעים את עלות הניתוח הם מוניטין הרופא וסוג השתלים. לכן לשאלה "כמה עולה ניתוח הגדלת חזה" אין תשובה אחת מדויקת. ההפרש בין מחיר ניתוח הגדלת חזה שקובע מנתח אחד יכול להיות גבוה באלפי שקלים מהמחיר שנוקב מנתח שני.

זכרי, לא תמיד המחיר הכי גבוה מבטיח את התוצאה הכי טובה, לכן חשוב לבדוק היטב את מוניטין הרופא, לבקש לראות תמונות לפני ואחרי של ניתוחים שביצע, לדבר עם מנותחות אחרות ולשמוע מפיהן על החוויה שעברו - אין חכם כבעל ניסיון! בנוסף כדאי לדעת שכיום ישנם רופאים שעובדים בשיתוף פעולה עם קופות חולים המממנות עד 50% מעלותם של ניתוחים פלסטיים שונים וביניהם גם ניתוח הגדלת חזה. לכל קופה שיתוף פעולה עם פלסטיקאים שונים, לכן מומלץ לבדוק עם איזה רופאים עובדת כל קופה ובכך להוזיל את עלות הניתוח. 



לעיון נוסף בנושא ניתוח הגדלת חזה

מאמרים נוספים על 
הגדלת חזה.
תמונות הגדלת חזה.
סרטון וידאו על הגדלת חזה.
סרטון וידאו על סוגי שתלים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il