הזעת יתר בבית השחי | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

הזעת יתר בבית השחי

עד לאחרונה היה קשה מאוד לטפל בבעיית הזעת יתר בבית השחי ובהזעת יתר בגוף בכלל. סוגים רבים של משחות ודאודורנטים שונים פותחו כדי לנסות ולהילחם בתופעה, אך יעילותם התגלתה כנמוכה ביותר. (אם את סובלת מהזעת יתר בבית השחי, אני בטוחה שהוצאת לא מעט כסף בנסיון למצוא את התכשיר שיעזור לך להתגבר על הבעייה והתאכזבת פעם אחר פעם...אני צודקת?).

לאחרונה התגלה כי הזרקת בוטוקס לאזורי בית השחי, המצח, כפות הידיים וכפות הרגליים גורמת להפסקת הזעת היתר באזורים אלה לתקופה של מספר חודשים רצופים (בין שישה לעשרה חודשים), ואלפי נשים וגברים הסובלים מבעיה זו כבר גילו את הטיפול החדש ואף התמכרו לו. הזעת יתר בבית השחי - בוטוקס להזעת יתר

הזרקת בוטוקס לבית השחי 


הטיפול בהזעת יתר בבית השחי באמצעות בוטוקס (בוטוליניום טוקסין A) הוא טיפול זמני והוא הוכח כיעיל מאוד לתקופה של שישה עד עשרה חודשים. במהלך הטיפול מזריק הרופא את חומר הבוטוקס למספר נקודות בבית השחי. הבוטוקס גורם לנטרול בלוטות הזיעה במקום אליו הוא הוזרק ובכך פותר את בעיית הזעת היתר באופן זמני.

יתרונות הטיפול בבוטוקס הם רבים: הטיפול קצר, נמשך כעשרים עד שלושים דקות בלבד, הטיפול אינו כואב, אינו מצריך מנוחה/ אשפוז, בתום הטיפול ניתן לחזור מיד לשגרה מבלי שאף אחד ידע על כך, אפקט הטיפול מהיר והוא מורגש בדרך כלל תוך מספר שעות או לכל היותר תוך מספר ימים. בנוסף, הטיפול בבוטוקס להזעת יתר אינו גורם לתופעת הזעה מפצה באזורים אחרים בגוף כפי שקורה לעתים לאחר ניתוח הזעת יתר. החסרון היחיד בטיפול בבוטוקס להזעת יתר בבית השחי הוא שהוא אינו מביא לידי תוצאה קבועה ויש צורך לחזור על הטיפול בין פעם לפעמיים בשנה.

הפחד מהכאב בטיפול

הטיפול עצמו אינו כואב, הרופא עושה שימוש במחט כה דקיקה עד שכמעט ולא ניתן לחוש בה. אם בכל זאת את חוששת את יכולה לבקש מהרופא שימרח את אזור הטיפול במשחת אלחוש (אמלה) כשעה לפני תחילת הטיפול, כך במהלך הטיפול בתי השחי יהיו רדומים ואת כמעט ולא תרגישי את הדקירות. לטיפול בבוטוקס אין תופעות לוואי חמורות, למעט אדמומיות ונפיחות קלה הנגרמים מדקירות המחט וחולפים תוך מספר דקות עד שעות. בתום הטיפול תוכלי כאמור לחזור לשגרת חייך מבלי הצורך במנוחה ומבלי שאף אחד מחבריך או מעמיתיך לעבודה ידע על כך.

לסיכום

אם את חוששת מניתוח להזעת יתר ואם וניסית כבר את כל התכשירים הנמכרים ברשתות הפארמים המבטיחים לך בתי שחי יבשים בריח מרענן, אך לשווא, אל תתיאשי, יש פתרון! אומנם מדובר על פתרון זמני, זה נכון, אך למרות זאת אני ממליצה לך בחום לנסות לטפל בבעיית הזעת היתר באמצעות הזרקת בוטוקס. אני בטוחה שלאחר שתעברי את הקיץ יבשה תשכחי שבכלל סבלת אי פעם מהבעיה.
 



לעיון נוסף בנושא הזעת יתר בבית השחי

למאמרים נוספים בנושא הזעת יתר.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il