הסרת שיער בלייזר | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

הסרת שיער בלייזר

מכשיר הסרת שיער בלייזר הוא מכשיר הפולט קרן אור ממוקדת, בעלת אורך גל אחד, המוקרנת על העור בנקודה קטנה אחת ובעצמה גבוהה. המכשיר פולט קרן אור שפוגעת בפיגמנט המלנין (צבע) שנמצא בשורש השערה, הממוקם בתוך העור. בעת ספיגת קרן האור בפיגמנט המלנין היא הופכת לאנרגיית חום המחממת את שורש השערה עד להריסתו. הרס זה של השורש מונע מהשערה לחזור ולצמוח.
 

ההבדל בין סוגי המכשירים להסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר

מכשירי הסרת שיער לצמיתות נחלקים לשלושה סוגים - דור שני, שלישי ורביעי. כולם פועלים באותה שיטה, אך נבדלים זה מזה באורכי הגל השונים. אורך הגל של קרן האור מותאם לפיגמנט המצוי בשורש השערה.

מכשירי הסרת שיער בלייזר הפולטים אורך גל קצר הנקלט טוב יותר על ידי הפיגמנטים מתאימים לאנשים בעלי גוון עור בהיר ואינם מתאימים לאנשים בעלי גוון עור כהה, (אז תיקלט היטב קרן האור בפגמנט שבשורש השערה, אך באותו הזמן תיקלט גם בפיגמנט שבעור ותגרום לכוויה). לאנשים בעלי גוון עור כהה יתאימו מכשירים הפולטים אורך גל ארוך.

כל מכשירי הסרת שיער בלייזר של דור מסוים פועלים על אורכי גל שונים, ולכן אין זה אומר שמכשיר לייזר מהדור הרביעי טוב יותר ממכשיר מהדור השני או השלישי. למעשה, כל מכשיר מתאים לטיפול באנשים שונים בעלי נתוני עור ושיער שונים. מכאן חשוב להתאים את סוג המכשיר באופן אינדיווידואלי לפי סוג העור והשיער, ולאו דווקא לחפש את המכשיר מהדור החדש יותר.
 
מכשיר הסרת שיער בלייזר דור שני

אלכסנדריט ALEXANDRIT - מכשיר לייזר פועל על גלי אור קצרים של 550 ננומטרים ומתאים לבעלי עור בהיר עד כהה ולשיער עדין ופלומתי. המכשיר נחשב למהיר ומתאים לשימוש על שטחים נרחבים במיוחד.

מכשיר הסרת שיער בלייזר דור שלישי

לייטשיר LIGHTSHEER - מכשיר לייזר דור שלישי מסוג דיודה לייזר מבית לומיניס. הלייט שיר פועל על גלי אור באורך 810 ננומטר, מתאים לאנשים בעלי גון עור כהה (אך לא כהה מאוד או שזוף) ולשיער דק עד עבה.

מכשירי הסרת שיער בלייזר דור רביעי

Nd:YAG - בין מכשירי הלייזר מסוג יאג ניתן למצוא את מכשירי האלטוס והלייזרסקופ הכוללים קרן אור מקוטבת באורך אחד של 1064 ננומטרים, החודרת לעומק של חמישה מ"מ בעור. מכשירים אלה מטפלים בשורש השערה בלי לפגוע פגיעה מיותרת ברקמות הסמוכות לה, ולכן מתאימים לאנשים בעלי גוון עור כהה במיוחד (אתיופים).

COMET - מכשיר דיודה-לייזר מהמתקדמים בעולם מבית סינרון העולמית, משלב את טכנולוגית ה- ELOS (Eloctro optical synergy). אנרגיית האור באורך גל של 810 ננומטרים יחד עם אנרגיית RF משפרת את איכות הטיפול ביותר משישים אחוזים היכולת הייחודית להתאים בנפרד את עוצמת האור ואת עוצמת האנרגיה החשמלית מקנה יכולת התאמה אישית לכל גוון עור וסוג שערה באופן מקסימלי ואופטימלי.

בזכות גודל המטמר הגדול 15x12מילימטרים בשילוב עם מהירות גבוהה של המכשיר עד ל- Hz 2, הטיפולים מתבצעים באופן מהיר, יעיל וללא פספוסים מיותרים. כמו כן יש יכולת לכוון את אנרגיית האור עד ל mc/j50 יחד עם אנרגיית ה- RF והקירור שנמצא מובנה בתוך המטמר המגיע ל 5 מעלות צלסיוס בעת הטיפול ומצנן את אזור הטיפול ובכך מקטין את הסיכון לתופעות לוואי, כגון כוויות וחימום העור באופן מיותר.
 



לעיון נוסף בנושא הסרת שיער

למאמרים נוספים בנושא הסרת שיער
תמונות לפני ואחרי הסרת שיער ב- IPL
סרטון וידאו הסרת שיער בלייזר SHR


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il