מילוי קמטים מחירים וחומרים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

מילוי קמטים מחירים וחומרים

מילוי קמטים
בפנים היא אחד מאותם הדברים המופלאים שהרפואה המודרנית העניקה לנו. בעזרת מספר סוגי טיפולים יחסית פשוטים, הנעים בטווח מחירים של כמה מאות עד כמה אלפי שקלים, יכול כל אחד מאיתנו יכול לנצח את הזמן ולהעלים את הקמטים שפוגעים במראה פניו. בשורות הבאות יובא פירוט קצר על השיטות הפופולאריות ביותר להעלמת קמטים, כך שכל אדם המתעניין בטיפול שכזה יוכל לבחור בשיטה המתאימה לו.

>> חומצה היאלורונית
אחד הטיפולים האהודים ביותר הן על המטופלים והן על הרופאים הוא העלמת קמטים באמצעות חומצה היאלורונית. הטיפול בחומצה היאלורונית אפקטיבי בדרך כלל לכשמונה חודשים עד שנה וחצי והוא מתבצע באמצעות הזרקת חומר מילוי, מבוסס חומצה היאלורונית, לתוך הקמטים. חומצה זו היא למעשה חומר אורגני שקיים בגופנו ולכן כשהחומר מוזרק לפנינו לצוך מילוי קמטים הוא אינו נדחה על ידי הגוף ואינו גורם לתופעות לוואי. הטיפול מתבצע לרוב בשתי פגישות: בפגישה הראשונה מוזרק רוב החומר לתוך הקמטים אותם רוצים להעלים. פגישה השנייה, כשבוע עד שבועיים לאחר בפגישה הראשונה, מבצעים תיקונים קלים, בהתאם לצורך, עם מעט החומר שנשמר לצורך כך.

>> קולגן
כמו החומצה ההיאלורונית, גם הקולגן הוא חומר טבעי המיוצר בגופנו, ותודות לפיתוחים רפואיים ניתן להזריקו כחלק מטיפולים קוסמטיים. תפקידו של הקולגן הוא להעניק נפח וגמישות לרקמות הגוף, ולכן ניתן להשתמש בו לטובת העלמת קמטים. גם טיפול בקולגן הוא טיפול זמני אשר יש לחזור עליו כעבור מספר חודשים עד שנה.

>> בוטוקס
העלמת קמטים באמצעות בוטוקס הוא אחד הטיפולים הקוסמטיים הותיקים ביותר. הבוטוקס מוזרק לתוך השריר ומחליש אותו, ולכן הבוטוקס אינו רלוונטי לכל הקמטים בפנים, אלא בעיקר לטיפול בקמטים בחלקו העליון של הפנים (כמו אלו שבמצח, צידי העיניים ובין הגבות). גם טיפול בוטוקס הוא טיפול זמני ויש לחזור עליו אחת לשלושה עד ארבעה חודשים.

>> סיליקון
שיטה ותיקה נוספת לביצוע העלמת קמטים היא הזרקת סיליקון רפואי טהור. במהלך הטיפולים (אשר בניגוד לחומרים הזמניים, כגון החומצה ההיאלורונית, הקולגן והבוטוקס המוזרקים בפגישה אחת עד שתי פגישות, מוזרק בסדרת של חמישה עד שבעה טיפולים) מוזרקות טיפות סיליקון לתוך הקמטים בפנים. טיפות זעירות אלו מעודדות את הגוף לייצר סיבי קולגן היוצרים מעין שכבת צלקת העוטפת את טיפות הסיליקון. שכבת צלקת זו הנוצרת באזור הקמטים מעבה את האזור וגורמת להחלקת הקמטים ולטשטושם. הזרקת סיליקון נחשבת לטיפול ארוך טווח להעלמת קמטים, והיא אפקטיבית למשך של כ- עשר עד עשרים שנים ולפעמים אף יותר. קיימות שיטות ארוכות טווח נוספות להעלמת קמטים, כמו שתלי ביואלקמיד או הזרקת ארטיקול, אולם שיטות אלו פחות נפוצות בארץ מהסיליקון.

>> פילינג
דרך נוספת לבצע העלמת קמטים היא באמצעות טיפולי פילינג. אלו הם טיפולים שמבוססים על קילוף שכבות העור הישנות, אלו שבהם ממוקמים הקמטים. לאחר שהעור הישן מתקלף הגוף מצמיח עור חדש, שבו הקמטים טושטשו או נעלמו לחלוטין, כמו גם כתמי פיגמנטציה, צלקות ועוד. טיפולי פילינג ניתן לבצע במספר דרגות, שטחי, בינוני ועמוק (שני האחרונים הם האפקטיביים במיוחד לצורך העלמת קמטים), ובמספר אופנים – פילינג באמצעות חומצה כימית, או באמצעות מכשירים מתקדמים לטיפולים אסתטיים, כמו לייזר או מכשיר IPL.

ניתן לראות שישנן שיטות רבות לביצוע העלמת קמטים. לכל אחת מהשיטות הללו היתרונות והחסרונות שלה, אך בעזרת כולן תוכלו להעניק לפניכן מראה צעיר, רענן וחלק מקמטים. קבוע פגישה עם רופא אשר מתמחה בטיפולי מילוי והעלמת קמטים, התייעצו עמו ויחד החליטו איזה טיפול הוא אופטימאלי עבורכם.



לעיון נוסף בנושא מילוי קמטים מחירים וחומרים


למאמרים נוספים על מילוי קמטים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il