ניתוח הגדלת חזה | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

ניתוח הגדלת חזה

חזה גדול בעל נוכחות או חזה שופע נתפס בעיני נשים וגברים רבים ברוב העולם כסמל לנשיות, לחושניות ואפילו לפוריות. לעומת זאת חזה קטן, מרוקן, נפול או אסימטרי יכול במקרים רבים לגרום לאישה לתחושה של חוסר ביטחון ולירידה בדימוי העצמי עקב הרגשה של פגיעה בנשיות.

כמעט כל אישה הייתה רוצה חזה מעוצב, שופע ועומד, אולם גורמים שונים, כגון גנטיקה, גיל, הריונות, הנקות ומחלות מביאים לידי שינוי בנפח ובצורת השדיים במהלך החיים. 
זו הסיבה שבשנים האחרונות הפך ניתוח הגדלת חזה לאחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים והמבוקשים ביותר בארץ ובעולם מכמה סיבות: 
ניתוח הגדלת חזה
>> סיבה ראשונה - הניתוח מאפשר לנשים שלא התברכו בחזה שופע או סימטרי או נשים לאחר לידות והנקות לעצב מחדש את החזה תוך בחירה בגודל ובצורה הרצויים.

>> סיבה שנייה - מדובר אמנם בניתוח לכל דבר, אך הוא נחשב לניתוח פשוט וקצר יחסית לניתוחים פלסטיים נפוצים אחרים, שברוב המקרים אינם נמשכים יותר משעה. ההחלמה מניתוח הגדלת חזה קלה ומהירה יחסית ל
ניתוחים פלסטיים אחרים וניתן לחזור לשגרה ולפעילות כמעט מלאה ימים ספורים בלבד לאחר הניתוח.

>> סיבה שלישית וחשובה לא פחות היא שכיום עקב הביקוש הרב לניתוח הגדלת חזה ושפע בכמות המנתחים, שרק הולכת וגדלה מדי שנה בשנה, ירד מחיר ניתוח הגדלת חזה והניתוח הפך לנגיש ולבר ביצוע לרבים, ויותר נשים יכולות להרשות לעצמן לממן את הניתוח שהפך מפנטזיה רחוקה לחלום בר הגשמה.

מי מתאימה לניתוח הגדלת חזה?

>> נשים צעירות הסובלות מתת התפתחות של החזה או מחזה אסימטרי. מומלץ להמתין עד גיל שבע עשרה - שמונה עשרה, עד שהחזה מתייצב ומסיים להתפתח.

>> נשים בעלות חזה קטן ויפה שאינן מרוצות מגודלו ומעוניינות להגדיל את נפחו.

>>
 נשים לאחר הריונות, הנקות או דיאטות שגרמו לחזה להתרוקן ולאבד מנפחו.

כיצד מבוצע ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה מבוצע בבית חולים או בקליניקה רפואית בהרדמה כללית או בהרדמה מקומית עם טישטוש עמוק. לרוב אין צורך להתאשפז בלילה, ומספר שעות לאחר תום הניתוח המנותחת משוחררת לביתה.

במהלך הניתוח מכניס המנתח הפלסטי שתלי סיליקון לחזה. ישנן שלוש דרכים להכנסת 
שתלי סיליקון לחזה ובארץ רוב המנתחים הפלסטיים מעדיפים להכניס את השתלים לחזה דרך חתך קטן על קפל השד, זאת כדי להסתיר עד כמה שניתן את הצלקת. את השתלים ניתן להחדיר מתחת לשרירי החזה או מעל שרירי החזה על פי שיקול דעתו של הרופא, מבנה גופה של המנותחת וצורת החזה הרצויה.

כיום ניתן למצוא
סוגי שתלים רבים בשלל גדלים וצורות: עגולים או עגסיים, קשים או רכים, גבוהים או שטוחים, חלקים או מחוספסים. כל מנותחת יכולה לבחור בעצמה את הגודל והצורה של השתלים ולעצב לעצמה זוג שדיים חדש כעוות נפשה תוך התחשבות כמובן במבנה הגוף ובאיכות העור.

ניתוח הגדלת חזה - סיכום

ניתוח הגדלת חזה נותן מענה לנשים שאינן מרוצות מגודל ומצורת החזה שלהן. עם זאת יש לזכור כי המטרה של ניתוח הגדלת חזה אינה רק לעצב מחדש את החזה אלא גם להחזיר, לשפר ולחזק את הביטחון העצמי והדימוי העצמי שייתכן כי נפגעו.

חשוב שלפני ביצוע הניתוח תהי שלמה עם ההחלטה ובשום אופן לא תחליטי לעשות את הניתוח רק כדי לרצות את בן הזוג או בכדי להשתוות לחברה הקרובה שעשתה ניתוח דומה ושהמליצה עליו משום שזה צו האופנה. עשי זאת לעצמך ולמענך בלבד והיה שלמה עם ההחלטה. בהצחלה.



לעיון נוסף בנושא ניתוח הגדלת חזה

מאמרים נוספים על
הגדלת חזה.
תמונות הגדלת חזה.
סרטון וידאו על הגדלת חזה.
סרטון וידאו על סוגי שתלים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il