סוגי מתיחות פנים | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

סוגי מתיחות פנים

הרפואה האסתטית מציעה לנו כיום מגוון של פתרונות בהתאמה אישית, כדי שנוכל לשוב ולהיראות צעירים ומתוחים יותר. ישנם סוגים שונים של מתיחות פנים: מתיחת פנים בניתוח, המתבצעת על ידי רופא פלסטיקאי ונחשבת להליך כירורגי לכל דבר, מתיחת פנים באמצעות חוטים, שאיננה נחשבת לניתוח ויכולה להתבצע על ידי רופא שאיננו פלסטיקאי ומיני פייס ליפט, סוג נוסף של מתיחת פנים, שהינו ניתוח קל וקצר יחסית, בהשוואה לניתוח מתיחת פנים ומבוצע ע״י רופא פלסטיקאי.

מתיחת פנים בניתוחסוגי מתיחות פנים

ניתוח מתיחת פנים הינה הליך כירורגי מיוחד המתבצע על ידי רופא פלסטיקאי, המתמחה בכך. עם השנים עור הפנים שלנו מאבד מגמישותו ונוצרים קמטים וקמטוטים רבים באזורים שונים בו. כדי להשיב לו את המראה הצעיר, הרענן ובעיקר את המראה המתוח, מוצע כיום הליך ניתוחי מיוחד המתאים הן לנשים והן לגברים בסביבות גיל ה- 40 - 50. ניתוח זה נעשה לרוב תחת הרדמה מלאה, אולם לעיתים גם בהרדמה מקומית והוא מחזיר לפנים את המראה הצעיר שלו למשך תקופה ארוכה מאוד. במסגרת הניתוח מבצע הרופא המנתח מספר חתכים קטנים באזור קו השיער (חתכים שלא ניתן לראות אותם) ודרכם מחזיר את רקמות העור, רקמות השומן ואת שרירי ההבעה אל מקומם הטבעי. במקביל מסיר המנתח במהלך הניתוח את הרקמות העודפות ואת העור העודף. ההחלמה מניתוח מתיחת פנים אורכת מספר ימים עד שבועיים בדרך כלל. במקום מופיעה לרוב נפיחות אולם זו חולפת עם הזמן. תוצאותיו הסופיות של הניתוח מופיעות לאחר מספר שבועות, אז ניתן לראות את המתיחה ואת ההרמה שבוצעו במהלכו.

מתיחת פנים באמצעות חוטים

מתיחת פנים ללא ניתוח מבוצעת באמצעות חוטים כירורגיים. זהו הליך חדשני שהולך ותופס תאוצה עם הזמן בעיקר משום שאיננו נחשב להליך כירורגי פולשני. מתיחת פנים באמצעות חוטים מתבצעת על ידי רופא, שאיננו מוכרח להיות פלסטיקאי, והיא משווה לעור הפנים, מיד לאחר מכן, מראה טבעי מאד. מתיחת פנים זו נעשית על ידי החדרת חוטים כירורגיים מיוחדים לעור, ללא כל כאב ולאחר אלחוש מקומי בלבד. ניתן להחדיר אותם לאזורים שונים, כמו אזור הגבות והעפעפיים, אזור הצוואר, הלחיים, קו הלסת, אזור הפה ועוד. הרופא המבצע את ההליך מושך את החוטים עד שאלה נתפסים ישירות ברקמה וגורמים למתיחתו והרמתו של העור. עם החדרתם, מעודדים חוטים אלה את ייצורם המחודש של הקולגן והאלסטין הנדרשים לעור ובכך מובילים ליצירת מראה רענן, זוהר ומתוח יותר. החוטים המוחדרים אל אזורי הפנים השונים נמסים בתוך מספר חודשים ואינם מותירים סימנים כלשהם.

מיני פייס ליפט

גם כאן מדובר בהליך פשוט יחסית בהשוואה לניתוח מתיחת פנים, וללא ספק אחד ההליכים הפופולאריים כיום. מיני פייס ליפט הינו ניתוח מתיחת פנים המתאים לאלה שמעוניינים מצד אחד בהרמת ומתיחת עור הפנים אולם אינם רוצים שיהיה זה הליך כירורגי מורכב או הרמת פנים מלאה. מיני פייס ליפט מתמקד באזור הצוואר והשליש התחתון של הפנים. הוא נעשה תחת הרדמה מקומית בלבד וההחלמה ממנו מהירה מאד. ישנן לא מעט נשים הסובלות מצוואר נפול ומקמטי הבעה רבים בפנים. לנשים אלו מתאים הליך זה, שכן הוא מתמקד אך ורק באזורים אלה ולא כולל הרמת גבות ומצח או את איזור סביב העיניים שאינם מצדיקים הרמה או מתיחה. הליך זה אורך כשעה בדרך כלל והוא מתבצע על ידי פלסטיקאי. הוא כולל את מתיחת עור הפנים והסרת עור עודף. ההחלמה ממנו נמשכת לרוב כעשרה ימים אולם תוצאותיו של הניתוח הן מידיות.

 

 



לעיון נוסף בנושא מתיחת פנים


 
    twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il