עיבוי שפתיים טבעי | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

עיבוי שפתיים טבעי

עיבוי שפתיים טבעי הוא הליך קוסמטי-רפואי אותו מבצעים מדי שנה מיליוני אנשים בכל רחבי העולם. הליך זה נחשב לאחד ההליכים הבטוחים, הפשוטים והאפקטיביים ביותר בעולם הטיפולים הקוסמטיים. זאת מאחר ואחוזי הסיבוכים בו נמוכים במיוחד, הוא איננו מצריך פעולות פולשניות מדי בתוך הגוף (בשונה מטיפולים קוסמטיים אחרים כמו מתיחת בטן או הגדלת שדיים) ובמקביל הוא מביא לתוצאות אסתטיות מעולות, עליהן מגיבים בחיוב הן המטופלים והן האנשים שסביבם. אולם כידוע, הליך רפואי, אפילו כאשר לא מדובר בטיפול קוסמטי, לא צריך לבצע ללא סיבה טובה. ולכן בשורות הבאות יסקרו המקרים הנפוצים אשר בעטיים מומלץ לשקול טיפולי עיצוב שפתיים. 

עיבוי שפתיים לתיקון מום מולד

אחד המקרים הנפוצים ביותר בהם מומלץ לשקול עיבוי שפתיים טבעי הוא לשם תיקון מומים מולדים. אכן, נראה כי המודעות לנושא זה קטנה יחסית, אולם המציאות היא שמספר גדול למדי של אנשים נולדים עם פגם כלשהו בשפתיהם – חוסר סימטריה, שפה שסועה ועוד. בעבר הלא רחוק אנשים שכאלו נאלצו להשלים עם מצבם ולחיות עם פגם אסתטי שכזה. אולם כיום, תודות לטיפולי עיצוב שפתיים, כמעט בכל המקרים אנשים אלו שנולדו עם מום בשפתיהם יכולים לעבור את ההליך הפשוט הזה, ולזכות בשפתיים נאות ונורמטיביות.

עיבוי שפתיים שחזורי

מצב נוסף בו מומלץ לבצע טיפולי עיבוי שפתיים טבעי הוא לשם שחזור מראה השפתיים. למרבה הצער, מדי שנה מתרחשות אלפי תאונות או תקריות שבמהלכן נפגעים אנשים במקומות שונים בגופם. לא פעם במהלך תאונות אלו נפגעות גם השפתיים, פגיעה אשר לא רק פוגמת באסתטיקה ובחזות הנפגע, אלא גם בתפקוד הפרקטי של שפתיו (קושי לאכול ולדבר ועוד). לפיכך, אלו אשר שפתיהם נפגעו עקב תקריות שונות הינם אנשים שעבורם טיפולי עיצוב שפתיים עשוי להיות הליך רפואי פשוט אשר יסייע להם להתאושש מהטראומה אותה עברו ויעזור להם לשוב לשגרת החיים התקינה.

עיבוי שפתיים טבעי לשיפור האסתטיקה והמראה

עיבוי שפתיים טבעי  לא נועד רק לשיפור האסתטיקה של שפתיים פגומות עקב מום או תאונה, אלא גם לאנשים מן השורה אשר אינם מרוצים מהמראה הנוכחי של השפתיים שלהם. אכן, תודות לפשטות, ליעילות והמחיר הנוח של טיפולי עיצוב שפתיים מודרניים כל אחד מאיתנו יכול לשפר את חזותו בעזרת הליך זה. כך למשל, הליך זה פופולארי למדי בקרב נשים אשר סבורות שהשפתיים שלהן דקות מדי, והיו מעוניינות בשפתיים מלאות וחושניות יותר.

קהל נוסף שעשוי להתעניין בטיפולי מילוי שפתיים הם בני הגילאים המבוגרים יותר, אשר קמטים החלו לפגוע במראה השפתיים שלהם. בנוסף לאלו, עשויים להתעניין בטיפולים שכאלו גם מי שמנסה להשיג מראה חדש ומרענן בחייהם, לפחות לתקופה מסויימת, וזאת באמצעות טכניקת מילוי שפתיים זמנית המבוצע על ידי מילוי השפתיים בחומריים זמניים אשר דועכים מעצמם כעבור תקופה של מספר חודשים.
 


 
 לעיון נוסף בנושא ניפוח שפתיים

למאמרים נוספים בנושא עיבוי שפתיים.
תמונות לפני ואחרי תיקון עיבוי שפתיים.
סרטון וידאו על מילוי שפתיים.

     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il