עיצוב שפתיים דקות ואסימטריות | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

עיצוב שפתיים דקות ואסימטריות

עיצוב שפתיים או מילוי שפתיים הוא חלום של נשים רבות שלא זכו להיוולד עם שפתיים בשרניות ומלאות. כולנו יודעים כי לצורת השפתיים חלק חשוב במראה הפנים הכללי והן תורמות רבות למראה חושני וסקסי כשהן עבות ובשרניות, ולמראה כעוס, עגמומי ומנוכר כשהן דקות מאוד וכמעט בלתי נראות.
בימינו ענף הרפואה האסתטית הולך ותופס תאוצה רבה. טיפולים, ניתוחים פלסטיים ופרוצדורות רפואיות שונות מוצאות לכל דורש ולמבקש לשנות ולעצב מחדש חלק מסוים בגופו. בין שאר הטיפולים המוצאים שלו ביקוש גדול מאוד בעיקר בקרב נשים, ניתן למצוא את הטיפול למילוי, עיבוי ועיצוב שפתיים.

למי מתאים הטיפול לעיבוי ועיצוב שפתיים?

עיצוב שפתיים - מילוי ועיבוי שפתיים דקות>> הטיפול לעיבוי ועיצוב שפתיים מתאים לנשים צעירות החושקות בשפתיים חושניות וסקסיות, בעלות נוכחות ובולטות ושמעוניינות להעניק לשפתיים נפח גדול יותר.  
   
>> לנשים שסובלות ממבנה שפתיים שמוט או חסר סימטריה ושמעוניינות בתיקון ממוקד.
 
>> לנשים מתבגרות שבשל התכווצות השפתיים עקב גיל ובעיות כגון: חבלות/ צלקות או נסיגת חניכיים מעוניינות לשפר את הצורה והמראה של השפתיים.
 
>> כיום ניתן לבחור בסוגים של חומרים שונים שחלקם נותנים תוצאה זמנית וחלקם תוצאה קבועה בהתאם לבקשת המטופלת.

עיצוב שפתיים בחומר זמני

אם את מבקשת לעצב ולעבות את השפתיים לפני אירוע חשוב, או סתם סקרנית לראות איך תראי עם שפתיים עבות ומלאות יותר, אך אינך בטוחה שתרצי זאת גם בעתיד, או שאולי את רוצה בשינוי אבל חוששת שלא תאהבי את התוצאה, הפתרון עבורך הוא הזרקת חומרים זמניים. חומרים כגון פרלן רסטילן וג'ובידרם הם חומרים המבוססים חומצה היאלורונית, שהיא חומצה טבעית המצויה בגופנו, בסחוסים וברקמות השונות, ולכן הגוף אינו דוחה את החומר ואינו מפתח רגישות.

להזרקת חומר מילוי מבוסס חומצה היאלורונית יש שני יתרונות בולטים:

>> תוצאה מיידית של מילוי, עיבוי ועיצוב השפתיים - שיטה המתאימה לפני אירוע חשוב או לכל מי שחסרת סבלנות להמתין מספר חודשים עד לקבלת התוצאה, כמו במקרה של הזרקת סיליקון.
 
>> החומר טבעי ואינו גורם לרגישויות ולתופעות לוואי חמורות, ולכן אין צורך לעבור טסט/ בדיקת רגישות לפני הטיפול.

בנוסף ניתן להשתמש בחומר מילוי זמני בשם טאוסיאל המבוסס על קולגן, שגם הוא חומר טבעי הקיים בגופנו, אך גם במקרה זה יהיה צורך לחזור על ההזרקה אחת למספר חודשים.
 
עיצוב שפתיים בחומר קבוע

אם החלטת שאת מעוניינת בעיבוי שפתיים, כלומר שאת מעוניינת בשפתיים עבות ובשרניות יותר, או רק בעיצוב שפתיים, לתקן מעט את האסימטריה ואת מעוניינת שהתוצאה תישמר לשנים רבות מבלי שתצטרכי לחזור על פעולת ההזרקה כל מספר חודשים, כפי שקורה כשמזריקים חומרים זמניים, סיליקון רפואי טהור הוא הפתרון עבורך. עיבוי ועיצוב שפתיים בסיליקון רפואי טהור, להבדיל מעיבוי ועיצוב שפתיים בחומר זמני שמבוצע בטיפול בודד, נעשה בסדרה של חמישה-שמונה טיפולים בפרק זמן של שבועיים–שלושה, והסיבה לכך היא מפני שהסיליקון, להבדיל מחומרים המבוססים על חומצות היאלורוניות, אינו חומר מילוי.

לא טיפות הסיליקון עצמן הן שמעניקות את הנפח לשפתיים אלא החדרת הסיליקון לשפתיים מגרה את הגוף לייצר סיבי קולגן העוטפים את טיפות הסיליקון ומקבעים אותן בצורתן ובמקומן. מעטפות הקולגן שנוצרות סביב טיפות הסיליקון הן שמעניקות את הנפח לשפתיים. היתרון בעיבוי ועיצוב שפתיים בסיליקון הוא שהתוצאה נשמרת לתקופה של 10-15 שנה ואף יותר. החיסרון של עיבוי ועיצוב שפתיים בסיליקון רפואי טהור הוא שהסיליקון אינו נספג בגוף ומרגע שהוחדר לגוף לא ניתן להוציאו. הזרקות לא נכונות על ידי רופא לא מנוסה עלולות להביא לידי היווצרות גבשושיות ובליטות קטנות, וכן לנדידת הסיליקון לאזורים אחרים בגוף.

אז באיזה חומר כדאי לבחור לעיצוב שפתיים?

מאחר שאנו לא פעם מקבלות החלטות על פי צו האופנה, ייתכן שהיום את מעוניינת בשפתיים מלאות ועבות, אך בעתיד תשני את דעתך כשדווקא שפתיים דקות יהיו במודה ויחשבו לחושניות, לסקסיות וליפות יותר. אם הסיבה שאת מעוניינת לעצב מחדש ולעבות את שפתייך אינה נעוצה בבעיה של אסימטריה, או שפתיים נפולות עקב חבלה או גיל, ולא עברת בעבר עיבוי שפתיים, אני מציעה לך לעבור טיפול ראשון באמצעות חומר טבעי הנספג בגוף בהדרגה בתוך מספר חודשים. כך תוכלי להתרשם ממראה שפתיים עבה. אם תהיי שבעת רצון מהתוצאה, תוכלי בעתיד לבצע טיפול נוסף באמצעות חומר קבוע. אם לא תאהבי את מראה שפתייך החדש, אל דאגה, החומר ממילא ייספג בגוף ובתוך מספר חודשים יחזרו שפתייך לצורתן המוכרת.
 



לעיון נוסף בנושא עיצוב שפתיים


למאמרים נוספים בנושא עיבוי שפתיים.
תמונות לפני ואחרי תיקון עיבוי שפתיים.
סרטון וידאו על מילוי שפתיים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il