פילינג בינוני | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

פילינג בינוני

בתום חצי שעה של טיפול פילינג בינוני תוכלי להראות צעירה במספר רב של שנים...! פילינג בינוני הוא הרמה השנייה מבין שלוש הרמות של פילינג (קל, בינוני ועמוק) ובעזרתו ניתן לבצע העלמת כתמי שמש/ כתמי פיגמנטציה אשר גורמים לך להראות מבוגרת מכפי שהיית רוצה. הטיפול מתבצע על ידי רופא מומחה, בעזרת חומצות או מכשור מתקדם כמו לייזר או IPL, וידוע כאפקטיבי במיוחד וכמעט נטול סיכונים. כיצד מתבצע הטיפול? ואלו עוד פרטים צריך לדעת לפני שעושים אותו? בשורות הבאות תמצאי את כל התשובות.

קיימות מספר שיטות לביצוע טיפול פילינג בינוני, וכולן מתבצעות על ידי רופא שהוסמך לבצע טיפולים שכאלו:

>> פילינג בינוני באמצעות חומצה
על פי רוב, בשיטת טיפול זו עושים שימוש בחומצת פנול או חומצת TCA בריכוז בינוני. בשני המקרים הרופא ישתמש בחומצה על מנת ליצור כוויה באזור המטופל, אשר תגרום לעור הישן להתקלף ולעור חדש ורענן לצמוח במקומו. הטיפול עצמו מתבצע בשכיבה. לאחר שהמטופלת הגיעה למרפאה הרופא המטפל ינקה את פניה מלכלוך ושומן טבעי בעזרת חומרי ניקוי, וישתמש גם באלכוהול לחיטוי מחיידקים. לאחר מכן ימרח הרופא בעדינות את החומצה באזורים המיועדים לטיפול, וישים וזלין על האזור על מנת לגרום לו להגיש פחות יבש ומגורה. הטיפול לרוב לא אורך יותר מחצי שעה, ועשוי לגרום לכאבים וצריבות אשר ילוו את המטופלת מספר ימים לאחר הטיפול. העור צפוי להתחיל להתקלף כיום-יומיים לאחר הטיפול, ובמהלך השבוע שלאחר מכן יש לשמור על האזור נקי ומחוץ לקרני השמש.

>> פילינג בינוני בעזרת מכשור
ניתן גם לבצע פילינג בינוני בעזרת מכשור מתקדם, כמו לייזר או מכשיר IPL (מעין תותח קרני אור מרוכזות). פילינג לייזר דומה למדי לטיפול בחומצה, שכן גם מטרתם היא לגרום לכוויות בדרגה בינונית אשר יביאו להתחדשות העור, אולם במקום להשתמש בחומצה להשגת מטרה זו, הרופא ישתמש באחד מהמכשירים הללו. רמת הכאב ותקופת ההחלמה בשני המקרים דומים למדי, ולכן מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל באשר לטיפול העדיף לכל אחד.

 ומה עוד כדאי לדעת על פילינג בינוני?

פילינג בינוני הוא אמנם טיפול קוסמטי, אך לא כל אדם יכול ליהנות ממנו. כך למשל הטיפול לא מומלץ לאנשים כהי עור וקיימת מגבלת גיל. כמו כן, מאחר וזהו בסופו של דבר הליך רפואי אשר עשוי לגרור סיבוכים וכאבים, מומלץ לשקול היטב האם הוא אכן נחוץ – אולי פילינג קל עדיף במקום בינוני במקרה שלך? לפיכך מומלץ מאוד כי תתייעצי עם הרופא המטפל, על מנת להחליט באופן סופי האם פילינג בינוני הוא הטיפול המומלץ עבורך.
 
לסיכום

חשוב לציין שהטיפול אמנם משפר במידה משמעותית את מראה עור המטופלת, אך לא מדובר בטיפול קבוע. לכן, בסיוע הרופא המטפל נסי להרכיב תוכנית שנתית של טיפולי פילינג אשר כוללים שילוב בין פילינג קל לבינוני, כמו גם טיפולי פילינג ביתיים.
 



לעיון נוסף בנושא פילינג

למאמרים נוספים על פילינג.
סרטון וידאו על הסרת כתמים בפנים.
תמונות לפני ואחרי טיפול פיגמנטציה.
סרטון וידאו על טיפול פיגמנטציה בלייזר.



     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il