פילינג עמוק | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

פילינג עמוק 

פילינג עמוק
הוא הטיפול האגרסיבי ביותר מבין כל טיפולי הפילינג. הטיפול למעשה מקלף כמעט את כל שכבות העור העליונות והעמוקות באזור המטופל, כך שבמובן מסויים מדובר במעין אתחול של העור – כאשר העור יצמח מחדש הוא יהיה חלק, צעיר וכמעט ללא קמטים וכתמים. אפילו צלקות יטושטשו ויהפכו לכמעט לא מורגשות. תוצאות הטיפול אמנם מרשימות, אולם הטיפול עצמו ותקופת ההחלמה אינם פשוטים כלל וכלל. האם הם שווים את המאמץ והכאבים? על כל אחת לברר זאת עם עצמה.  השורות הבאות בוודאי יעזרו לכן להגיע להחלטה.
 
טיפול פילינג עמוק

הוא טיפול מורכב פי כמה וכמה מכל טיפול פילינג אחר. הוא גם דורש הרבה יותר מאמץ ואנרגיה הן מהמטופלת והן ממבצע הטיפול, שהוא אך ורק רופא מומחה ובעל ניסיון ובשום אופן לא קוסמטיקאית (גם לא המנוסה והמוכשרת ביותר). בניגוד לטיפולי פילינג קלים ובינוניים, שאותם ניתן לבצע בחדרי טיפול רגילים, פילינג עמוק הוא הליך רפואי מורכב למדי. לפיכך הוא מתבצע אך ורק בחדר ניתוח, תחת הרדמה מלאה או טשטוש עמוק, אשר יתבצעו על ידי רופא מרדים מקצועי.

לאחר שהמטופלת הורדמה או טושטשה יתחיל הרופא בטיפול. בשלב זה הרופא יכול לבחור בין שימוש בחומצת פנול או TCA בריכוז גבוה, או אולי דווקא במכשיר לייזר או IPL (מעין תותח של קרני אור מרוכזות). כך או כך הרופא ישתמש באמצעים שבחר על האזורים המטופלים ויצור בהם כוויה בדרגה חמורה, שתשמיד את שכבות העור העליונות והעמוקות של המטופל (תהליך זה גורם לכאב עז, וזוהי הסיבה לטשטוש או הרדמת המטופל).

בהתאם לטכניקת הקילוף שבחר הרופא הוא עשוי למרוח על האזור המטופל וזלין או לעטוף את האזור בתחבושות מיוחדות. לאחר מכן תשלח המטופלת לאשפוז למשך כיומיים, לטובת התאוששות. בתום ימי ההתאוששות יוסרו התחבושות, אך סביר להניח שהמטופלת תישאר בבית החולים למשך עוד כיומיים נוספים, לשם השגחה וספיחת הנוזלים שהעור המגורה יגיר.

התוצאות של טיפול פילינג עמוק

התוצאות הראשונות לטיפול יבואו כשבועיים או שלושה אחריו, כאשר עור חדש יצמח תחת זה הישן. במהלך תקופה זו על המטופלת לנוח ולשמור היטב על היגיינת העור באזור המטופל. היא ככל הנראה תחוש כאבים ואי נוחות בתקופה זו, ועקב כל הגורמים הללו מומלץ לה כלל לא לצאת מהבית בשבועות הללו. כמו כן, יש להימנע מחשיפה לאור שמש בחודשים שלאחר הניתוח.

האם כל הטרחה ואי הנוחות שגורר טיפול פילינג עמוק היו שווים את התוצאות? על שאלה זו כל מטופלת תצטרך לענות לעצמה. אולם אין שום ספק שהתוצאות של טיפול זה מדהימות – העור החדש שיצמח יהיה עור נקי, רענן וצעיר, נטול קמטים או כתמי שמש וגיל. צלקות יובהרו, והוא יהיה גמיש ורך למגע. ההשפעות החיוביות של הטיפול לא מסתכמות רק במראה העור, שכן הטיפול גם יעודד זרימת דם טובה יותר, שבתורה תביא לשיפור בחילוף החומרים, תחושת רעננות ואנרגטיות.

במידה והחלטת שאת מעוניינת לעבור טיפול פילינג עמוק בררי פרטים נוספים אצל רופא מוסמך או במרפאת אסתטיקה. חשוב לדעת שטיפול זה אינו מיועד לבעלות עור כהה, ושהרופא המטפל עשוי לבקש ממך לקחת אנטיביוטיקה או תרופות אחרות מספר ימים עד שבועות לפני הטיפול.



לעיון נוסף בנושא פילינג עמוק

למאמרים נוספים על פילינג.
סרטון וידאו על טיפול בכתמי שמש.
תמונות לפני ואחרי טיפול פיגמנטציה.
סרטון וידאו על טיפול פיגמנטציה בלייזר.
 

     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il