אופן הטיפול בצלוליטיס | לצפייה בסרטונים

לצפייה בוידאו

צלוליטיס

צלוליטיס היא דלקת של רקמת החיבור שמתחת לעור, המקנה לעור מראה גבשושי וגלי הקרוי צלוליט. המראה המחוספס הזה של העור מוכר לנו הנשים היטב ואף התרגלנו לקרוא לו בשמות תואר מלבבים, כגון: "גבינת קוטג'" ו- "קליפת תפוז". המלחמה בצלוליטיס אינה פשוטה כלל ועל פי מחקרים כשמונים אחוזים מהנשים (וגם גברים, אם כי הרבה פחות) סובלות מצלוליטיס או יסבלו ממנה בשלב מסוים בחיים.

הגישה ההוליסטית למלחמה בצלוליטיס

Velashape - לטיפול בצלוליט וצלוליטיסהגישה ההוליסטית למלחמה בצלוליטיס מתבססת על שילוב של טיפולים, פנימיים וחיצוניים כאחד. מטרת השיטה למזער ככל הניתן את קיום הצלוליטיס, למנוע את התפשטות הדלקת ואת חזרתה בעתיד. על פי השיטה ההוליסטית יש לאבחן כל מטופלת בהתאם לחומרת הצלוליטיס, גיל הצלוליטיס, מצב בריאותי, סגנון החיים (תזונה, ספורט, עישון, עמידה ממשוכת על הרגליים, ישיבה ממושכת וכו').

הטיפול שונה מאישה לאישה בהתאם למצבה ולאורח חייה ויש להביא בחשבון שכל גוף מגיב בקצב אחר לטיפול. לאחר האיבחון מותאמים למטופלת תפריט מזון ותוספי מזון בהתאם לצורך, למשל: לאישה הסובלת מעודף משקל ומעצירויות מומלץ להוסיף מזון עשיר בסיבים תזונתיים ושתייה מרובה. אישה העובדת בתנאי לחץ גדולים סביב השעון מומלץ שתיטול ויטמין B המוריד את רמת הסטרס. כמו כן יש ויטמינים, כגון ויטמין E, וויטמין C שהם נוגדני חמצון ויעילים נגד
צלוליטיס.

נוסף על כך, יש לעזור לגוף בפירוק השומן שאותו הגוף אינו מצליח לפרק בעצמו באמצעות מכונות ומכשור שמטרתם לפרק ולהמיס את מצבורי הצלוליטיס. כיום יש בשוק מספר מרפאות ומכונים המציאים לטפל בצלוליטיס באמצעות מגוון מכשירים מתקדמים;

טיפול צלוליטיס במכשיר בלה קונטור Bella contour

מכשיר הבלה קונטור/ Bella Contour הוא פרי פיתוח ישראלי ונועד לטיפול בצלוליט והצרת היקפים. המכשיר משתמש בגלי אולטרה סאונד בעוצמה נמוכה לשם אבחון מבנה העור (צפיפות, עומק ועובי של רקמת השומן) ובוויברציה/ רטט שגורם לתאי השומן להתחכך זה בזה, דבר היוצר חום וגורם לפירוקם של אותם תאים. עם פירוק התאים משתחרר השומן מתוכם והופך להיות זמין לשימוש כמקור אנרגיה לגוף בהתאם לצורכו. בדרך זו ובתהליך טבעי של הגוף מתקבלת תוצאה ממוקדת לאזור המטופל. המכשיר מאושר על ידי משרד הבריאות הישראלי וה- FDA האמריקני.

טיפול צלוליטיס במכשיר Velasmooth

מכשיר ה Velasmooth מבית Synaron הישראלית עובד על
טכנולוגיית ELOS ונועד לטיפול בצלוליטיס והצרת היקפים. המכשיר משלב אנרגיית אור אינפרא אדום ואנרגיית תנועה. אנרגיית האור אינפרא אדום מחממת את תאי השומן ומביאה לפירוקם, השומן הנוזלי יוצא מהתאים שפורקו ומפוזר באמצעות אנרגיית העיסוי המכאנית/ המסז'. אנרגיית הוואקום שפועלת גם היא במקביל משפרת את זרימת הדם לאזור המטופל ואת וחילוך החומרים ומעודדת יצירה של קולגן, החיוני לבנייה והחלקה של העור.

הטיפול אינו פולשני ובאמצעות סדרה של טיפולים ושמירה על דיאטה מאוזנת נתן להבחין כבר מהטיפול השני בשיפור במצב העור, הפחתה של הצלוליט, וירידה בהיקפים.
 

טיפול צלוליטיס במכשיר וולה שייפ Velashape

המכשיר המיוצר ומשווק על ידי חברת
Synaron הישראלית הנו הגרסה החדשה והמשופרת של מכשיר ה- Velasmooth והוא נועד לטיפול בצלוליטיס והצרת היקפים. טכנולוגיית ELOS המתקדמת איתה פועל המכשיר משלבת ארבעה סוגי אנרגיות העובדים בו זמנית: תדר רדיו דו-קוטבי RF, אור אינפרא אדום, תנועת רקמה מכנית ושאיבת רקמה בוואקום.

במהלך הטיפול מחמם אור האינפרא אדום את העור באזור המטופל וגורם לעור להפוך לגמיש יותר לעיצוב, תדרי הרדיו הפועלים באמצעות גלי ה-RF מחממים את תאי השומן הנמצאים מתחת לפני העור וגורמים להגברת קצב זרימת הדם לתאי השומן, ובמקביל מתבצעת החלקה עדינה של העור באמצעות פעולות הואקום והמסז' הסיבובי העמוק. השילוב בין ארבעת סוגי האנרגייה מביא הן להקטנת תאי השומן והן להידוק העור  שמעליו. הידוק העור על ידי המכשיר הופך אותו למתאים במיוחד לאנשים אשר איבדו משקל רב מגופם (למשל אחרי דיאטה רצינית או לאחר ניתוח המסת שומן) ונשארו עם עודפי עור רופפים.

בניגוד לניתוח לשאיבת שומן, הטיפול במכשיר ה-
Velashape אינו פולשני, אולם התוצאה אינה מיידית ויש צורך לבצע סדרה של שישה עד שמונה טיפולים ולפעמים אף יותר עד לקבל את התוצאה הרצויה. מכשיר ה- Vela Shape מאושר לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי וה-FDA האמריקני והרשיון לעבוד איתו ניתן אך ורק לרופאים. (קוסמטיקאית אינן רשאיות להשתמש בו).



לעיון נוסף בנושא צלוליטיס


למאמרים נוספים על צלוליטיס והצרת היקפים.


     twitter.com/PerfectWoman100   http://www.facebook.com/www.perfectwoman.co.il